livet

vist kan livet vara piss men livet kan vara härligt. en tjej jag känner vill ta livet av sig men jag kämpar för att hon ska klara sig och ha ett bra liv. jag säher att jag tar livet av mig om någon av mina kompisar gör det, många tror inte på mig men jag menar allvar då. jag har velat tagit livet av mig sen 4 år tillbaka men jag har fått hjälp, och sen så började jag hjälpa alla jag kunde och har fortsatt så,  jag gillar och e typ beroende att hjälpa andra. det finns mycket man kan leva för, kärlek, vänner, familj, någon sak, förening, och mycket till, så alla som läser det här ska leva och inte dö. jag kan förstå ganska många hur dom känner sig. lev för att det är ganska härligt som sagt. men vissa blir misshandlade eller något sånt  så finns jag, jag har kontakter inom polisen, socialen, och ungdomsmottagningen och bup, så säg till mig så kan jag hjälpa er kontakta dom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Publicera din blogg oxå <3

2012-03-30 @ 18:21:35
URL: http://moving.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0