ta hjälp av mig

jag har aldrig bloggat förut men jag kom på en tanke att jag kan skapa en blogg som alla kan vända sig till om man behöver hjälp.
jag har hjälpt över 200 personer att må bättre och jag har stött på många problem men jag försöker hjälpa alla jag kan, för att jag kan inte bara stå och titta på när någon mår dåligt.
jag tänkte som sagt att alla som behöver någon att prata med kan man kontakta mig via bloggen, mailen. min mail är [email protected].
vist kan jag inte hjälpa alla att må bättre eller att få ett bättre liv men jag försöker med det. man kan lita på mig om vad som helst, jag berättar inte vidare till någon heller.
ta kontakt med mig och säg vad ditt problem är så kan jag se om jag kan hjälpa dig med det, bara serösa menar jag då.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du hjälpte mig jätte mycket. Jag ville bara sluta andas förut men nu har jag hittat mycket att leva för. Tack.

2012-04-01 @ 22:51:30
Postat av: Anonym

det är så klart an ska hjälpa sina kompisar

2012-04-07 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0